FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
VIP
|
Citat:
Rimligtvis så borde det inte att lägga en backorder på samma domän. Det bör bara finnas tre undantag som jag kan se det: - Sajtägaren är oseriös, fusk eller skojeri är med i bilden - Någon annan har varit inne och sökt på en domän samtidigt som dig och är på väg att registrerar den innan du betalt - Det är något allvarligt fel i programmeringskoden. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Men jag har använt mig av ett annat företag vid ett par tillfällen och där har jag sett att det står inte rätt till, men det är en annan historia.... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Uppfattade också (felaktigt?) inlägget som om detta företag inte skulle vara seriöst.
Vill också därför bara intyga motsatsen. Allt har fungerat felfritt alla ggr vi använt dem även för andra tjänster än ren snapback. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() Men jag är nöjd över tjänsten på grund av snabb support och smidig tjänst, och anser att dom ABSOLUT INTE är en oseriös tjänst. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
VIP
|
jag betvivlar inte att det finns fler människor som blivit bra behandlade av företaget ifråga än dåligt behandlade. det vore ju konstigt annars om det ens fanns kvar. mina erfarenheter var dock ytterst dåliga, utan ens försök till kompensation (självklart fick jag pengarna tillbaka).
det verkar även finnas ett olagligt samarbete mellan olika aktörer, något som nic.se borde titta närmare på. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Någon som känner till fler än dessa?
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
När vi jämför priser kan det ju vara trevligt om man jämför rätt. Vissa priser är i listan ovan är specade inkl. moms medans andra är exkl. moms.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Har vi kommit fram till vilken den bästa är ännu?
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|