FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Doje..
..jag anser att jag verkligen kan hjälpa dig i detta.. kan vi inte talas vid på ICQ eller något? ..Mitt UIN är 509208.. annars kan du eposta mig på mo SNABEL-A microsaft punkt nu -martin ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag skulle kunna göra en design för runt 2000 spänn. Jag brukar ha en runt 1-3 designer (bra) liggande i mitt huvud så det brukar funka. Håller på just nu med denna design men den kan undvara ett tag eftersom arbeten går före.
Min ICQ är 147201505 om du vill snacka. Maila mig annars gärna på [email protected] |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Tack för alla erbjudanden om hjälp! Jag ska göra en detaljerad beskrivning av vad vi behöver så hör jag av mig till de som erbjudit sig att offerera.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Nykomling
|
Verkar inte som mitt inlägg skickades med...
Ett svar/offert har skickats till din mail. Mvh Emil Carlsson. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Nykomling
|
det skulle vara så mycket lättare om du skrev pris/timme eller ett fast pris... och då även berättade lite mer hur du vill att hemsidan ska se ut....
T:ex vill du att sidan ska vara för fotbollsfans, självklart kommer då sidans layout relatera till fotboll, samma sak med andra sporter, butiker osv... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Nykomling
|
vilka företag eller liknande betalar 1000 kr i timmen utan pris-tak?? de låter som en ganska dum deal från företagets sida....
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
Priser runt 1000/tim är inte ovanliga alls.
För övrigt ska man inte stirra sig blind på priset per timme. Det är antalet timmar som styr summan på fakturan. Ett proffs för 500:-/tim som fixar saken på två timmar, eller mosterns kusins kompis som tar 100:-/tim och håller på i två veckor. Vilket man bör välja är ganska uppenbart. För övrigt vidhåller jag att man ska kunna få ett fast pris, åtminstonde på större delen av ett projekt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Nykomling
|
jo, de tror jag att jag snappade innan med, men just det utan tak, de skulle väl inte någon människa gå med på??? eller???
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Medlem
|
Joru, men då talar vi om rejält stora projekt. Jag har intill mig ett stort internationellt företag som byter ekonomisystem. Systemleverantörens konsulter tar bra betalt, och deras projektledare tar 1200/tim (om nu det räcker). När det blir uppstartsproblem så vill man ha det fixat, kosta vad det kosta vill. Ett krånglande ekonomisystem kostar företaget miljontalskronor i uteblivna affärer...per dag.
Det är den gamla regeln om tillgång och efterfrågan som gäller i dessa fall. ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|