FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Av posten får man bara en käftsmäll.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Man får dessutom en elektronisk våg som kopplas till PC'n och FedEx programvara. Ska man köpa en liknande så kostar den nog runt 3000 - 5000kr. Jag har en bekant som driver en lite större internetrörelse än mig. Han skickar runt 100 paket om dagen. Han körde FedEx förrut och när ettårskontraktet kom till sin ända så satte han FedEx och UPS mot varandra. Det slutade med att UPS erbjöd honom $8000 dollar (60 000kr) i cash för att få ett ettårskontrakt med honom. Han tog det. ![]() Posten ja. Det har jag förstått i detta forumet att de inte är direkt företagsvänliga i Sverige. Här i USA får du som privatperson/företagare alla kartonger med mera helt gratis av posten. Jag brukar beställa en 1000 kartonger åt gången som levereras till dörren dagen efter av brevbäraren. Inte ett öre kostar det. Nu tänker du kanske att de lägger det på fraktkostnaden. Det gör de säkert, men faktum är att jag tror att det ändå är mycket billigare per kg än det är i sverige. 1 kg med full 'tracking' kostar här i runda slängar 50 kr till hela USA. Kolla här själv så ska du se att jag inte skojar. http://shop.usps.com/webapp/wcs/stores/ser...ategoryId=13354 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
http://www.dustin.se/pd_5010128717.aspx |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Var hittar man STE etiketter att beställa på postens hemsida? Hittar dom bara via Unifaun.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||||
|
|||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Man blir ju inte mindre less på Posten när man läser vad WebboT skriver.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Posten behöver en värdig konkurrent!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
Vart köper man bäst etiketterna till zebran?
Som passar för pacsoft? Min zebra kom idag ![]() USB->Pparallel konverter. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Det ska väl fungera om du installerar printern på din pc och väljer den när du ska skriva ut. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Billiga och snabba (2 dagars frakttid) Dessa kommer som en rulle , vilket är oerhört smidigt (De flesta andra som säljs lär man förvara utanför själva maskinen..) |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|