FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag blev själv drabbad då fyra av mina sidor hamnade i ett filter under loppet av en vecka. Jag tror tyvärr inte de kommer tillbaka förens några år. Jag tror att inlänkar av dålig kvalité var orsaken för mig. Det handlar om länkar från endast 2-3 länkkataloger så jag tycker knappast att jag förtjänar det. Jag är rätt pissed på Google. :angry:
Hoppas det ordnar sig för dig! (och mig ) ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Om sajten är ny så kan den ha fallit eftersom Google till slut lyckats ge sajten den ranking de tycker den förtjänar. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Googles syfte är ju inte att marknadsföra sajter som är i behov av innehåll, utan att visa upp de som redan har innehåll som är till nytta för de som söker.
Jag tror inte Googles tanke med TV:s kartsajter var att ge honom chansen att samla in mer innehåll, utan helt enkelt att de tyckte de var tillräckligt kompletta för att visas på en "bra" plats i SERP:en. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
En del som är till din nackdel:
- Domänen är endast 10 veckor gammal. - I princip inget unikt innehåll (seo-vänlig text) på startsidan. - På tok för många länkar på startsidan. - Ingen "Dsscription tag" - Ingen H1 H2 o.s.v. - Ordet "dagis" förekommer en (1) gång på de 1244 första raderna kod. Den gången ordet förekommer, så omgärdas det inte av någon relevant text. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||||
|
|||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Citat:
Citat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||||
|
|||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
MEN, nya, liknande sajter får INTE samma smekmånad, utan måste generera sin trafik enkom från betalda annonser eller andra inlänkar. Så grattis till TV, ibland är det viktigt att vara först, och tacksamt sen när Google tar bort stegarna för konkurrerande sajter. Men visst, innehåll är A och O. Får väl ordna det på annat sätt. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|