FAQ |
Kalender |
![]() |
#41 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Det här är ju sjukt....
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag är mycket nyfiken på om trådskaparen ens har gjort dessa själv från scratch?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej.
Jag säljer designer som har samma grunddesign. det som skiljer åt är färgerna och lite form. Det är därför jag alltid skriver: MODIFIERINGAR GÖRS. Det innebär att jag kan omvandla den ill en webshop, eller flyttar runt, ändra menyn, ändra boxar osv osv osv. Då ger jag köparen möjligheten att få strukturera den som han/ hon vill. Är det inte fair? Dessutom är det inte kopior jag säljer. Alla vet ändå vem jag är på wn och ni har sett mina designs. Känner någon sig lurad? Skicka PSDn som modifierar jag den en engång. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag tycker ni som är emot egentligen tänker fel. De flesta här på wn är unga och inte ha tillräckligt med pengar för att köpa design på 8000. Jag har några leftovers som jag slumpar ut för 500 - 1000 kr? Även med modifieringar. Är det dumt gjort av mig?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
|
|||
Medlem
|
Det hade antagligen inte varit några problem om du klartgjort innan försäljningarna att detta just är modifieringar av tidigare designs, men istället använde du termen "unika", vilket är oerhört vilseledande.
Är man inte inne på WN varje dag, eller råkar vara en ny medlem, är det inte alls säkert att man "vet vem du är". |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
|
|||
Medlem
|
Det var en unik, limegrön design från början. Märkte sen att jag inte sparat psd filen rätt så jag la upp en röd. efter ett tag gick det inte att ändra. Kontaktade admin men fick inget svar.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Kan inte förstå att sånt kan passera en varning från moderator är på sin plats.
En idé kan vara att ta 10-20kr för annonserna för att sålla.... |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|