FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Vilken av de tre är egentligen bäst? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Alltså är det lagligt det du gör, att publicera folk utan att fråga i utsatta positioner och bara sudda ut deras ansikten...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Det är rätt så puckat att överge tabeller helt till förmån för CSS.. har jag märkt
![]() Appropå att det är mycket hack som måste göras i CSS.. kodade ni nånsin websidor för 4.x-generationen utav webbläsare? Där kan vi börja prata hack.. :/ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Japp, var med då. Den värsta webläsaren någonsin var väl NS 4.x... <_< |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Jag har hört mig för hos polisen och diverse som verkar kunna detdär. Så länge man inte kan identifier vem det är på bilden är det lagligt. Om man bara tar kort på tex. beachen i en offentlig miljö så behöver man inte ens sudda ansiktet. Jag gör det ändå... Något sånär populär? Jag har iaf över 350'000 unika besökare och inte en enda har klagat på nån bild än... Hurvida sidan är oetisk eller inte så kan jag bara säga såhär: Skulle jag själv vilja vara med på en liknande sida? Svar: Ja, eftersom bara jag själv kan känna igen mig skulle jag tycka att det var shysst att någon tyckte jag var snygg... - Jag tar inte superzoomade bilder på underliv eller up-skirt bilder. Inga nakenbilder. - Jag skriver inga taskiga komentarer. - Jag förknippar inte sidan med porr. Bara lite ögongodis... - Inga bilder med superfulla fjortisar som spyr eller skämmer bort sig. Sen får ni tycka vad ni vill... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Den engelska versionen är den bästa av de tre, men jag föredrar inte någon av dem. Dessutom finns det stora brister i koden, som bör rättas till. Om du behöver hjälp med något så är det bara att skicka ett litet PM. I annat fall, lycka till med sidan. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
|
||||
Nykomling
|
Layouten är helt ok.
Men varför är det bara tjejer på bilderna och inga killar? :angry: |
|||