FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag har faktiskt provat att registrera någon domän där och det gick smärtfritt.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Nykomling
|
Inga problem med dem för mig heller. Hanterar kanske tio domäner för mig.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej
Jag är typ ledig 3 veckor i rad för första gången på 13 år, man tycker dock att de andra borde hinna med. Det är ju iaf 2-3 st till på kontoret. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Måste bara "varna" för webbkonsulterna och deras överlåtelseavgift på .SE som är 750 kr. Hade inte kollat närmare på detta när jag köpte en domän av en annan.
Bättre att använda en riktig registrar som Loopia eller Binero där det är GRATIS. Har ni domäner hos WK och skall sälja dessa, flytta över till ett annat ombud först och sälj sedan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Det är även gratis att överlåta domännamn hos SE Direkt...
//Anders |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det spelar väl ingen roll var de ligger; köparen väljer väl själv registrar för fortsättningen?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Jag tog över domänen och fick en faktura på 750 kr. Efter övertaget flyttade jag domänen till Binero.
Det borde alltså ha skett innan antar jag för att slippa denna idiotiska avgift? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Anders - dock är SE Direkt hutlöst dyra i sin årskostnad.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
140 kr/år med en sån riktigt bra "neutral" kontrollpanel
för namnserver-inställningar tycker inte jag är dyrt alls. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
SE direkt tar 525 kr för registrering av .se domän - enligt listan?
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|