FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej fråga! Du har ju en tävling som pågår nu. dvs
Tävlingar Nu är det tävlingsdags på Fajp.se Med X875 lägger Olympus fokus på storleken. Kameran är mycket kompakt och lätt att ta med. Den är utrustad med 8 megapixel, 3x optisk zoom (39-108 mm brännvidd) och 2,5" högupplöst display. Den har ansiktsigenkänning, laddbart batteri och digital bildstabilisator för skarp bild. Kameran är mycket enkel att använda och har en inbyggd hjälpguide i kameran. Mycket tunnt kamerahus i metall. Kompatibel med microSD-kort och xD-kort Tävlingen pågår till 31 juni 2009. Priser: 1:a pris: Digitalkamera Olympus X875 Svart Vem betalar för denna kamera vid ett köp? Har du redan köpt denna kamera och den ingår då med detta köp? Eftersom tävlingen avslutas den 31 Juni. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Read Only
|
Kameran är inte köpt än! Vi tänkte beställa den direkt när tävlingen var över och sedan beställa den ifrån nätet så den skickas till vinnaren direkt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Metal, om man köper detta av dig, slutar du då att sälja kopior på skriptet?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Så du menar alltså att den som tar över sidan får köpa kameran och ge till vinnaren?
vad kostar kameran? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Read Only
|
Ja precis när vi har säljer fajp till någon så kommer vi sluta helt och hållet att sälja kopior på sidan!..
När det gäller kameran så står vi i sådan fall för kameran om någon köper sidan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Flitig postare
|
31 juni bjuder jag alla på en gratis kamera! ;-)
*förlåt, men kunde inte låta bli* |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Read Only
|
haha
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Bud 3000kr.
Jag har inte läst på så mycket om sidan, men det ligger i mitt intresse att det inte går ut fler kopior av sidan ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Read Only
|
På grund av att tjejen och några polare tar studenten i veckan samt att jag själv fyller år, så kommer inte jag kunna ha tillgång till någon dator under veckan förrän på fredag kväll. Så jag väljer att avsluta auktionen för sidan fredag den 12:e juni kl 00.00
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag vill varna lite för den här försäljningen, inte säkert att det finns något grundlag i detta.
Men att få såna här pm ansers jag gör hela försäljningen oseriös. Citat:
Jag drar mig ur denna auktion, och drar således tillbaka mitt bud. Jag hade intresse i att köpa denna sida för att jag har en av dom tidigare versionerna av denna sida, och gillar inte att det cirkulerar mer och mer kopior. Men därav så väljer jag nu istället att skriva om det till php. - Fredrik Näs |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|