FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Varför inte bara ringa supporten och upplysa dem om felet? Skippa attityden, jag tror inte att du får ut något mer av det att ryta åt någon som inte ens har packat din försändelse och den som tar emot samtalet blir nog inte mer vänligt inställd till dig.
Med lite vänlighet kan man komma långt, serru. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Men herregud, alla kan väl göra fel, det som är relevant är ju hur man haterar DOM, jag låter det vara osagt vad som hänt i det här fallet, men väldigt ofta så får ju dessutom "butikerna" felaktiga uppgifter från tillverkare och distributörer.
Citat:
....ska man hårddra det så har det väl inte ens begåtts något fel, du har fått vad du beställt och har gjort ett felaktigt antagande... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Olympus kameror är låsta till xD-standarden, inte till enbart Olympus xD kort eftersom Sandisk har köpt rättigheter till att tillverka dessa.
Men som bilden ovan så bör man ju kontrollera Minnestypen, och eftersom du själv nämner så visste du att Olympus använde xD kort, men att det var ett SD kort. Mitt gnäll på dig är för att du inte kontrollerade detta, men du skall SJÄLVKLART gnälla/skälla/morra/bita & tugga extra mycket på Dustin när du ringer dom för att dom är så inkompetenta att dom har kampanj på detta lustiga erbjudande. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Jag tänker absolut vara en superdryg kund för supporten. Jag har själv jobbat på helpdesk och vet att de kommer snacka skit om mig emellanåt oavsett hur trevlig jag är. En sak om det varit en felpackning, då hade jag haft förståelse, men när de kampanjar produkter som inte är kompatibla är det en helt annan sak. Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Absolut inte tabu, däremot är det alltid bra om man är korrekt och saklig, annars blir det bara löjligt. Försöker man se sina egna fel och tillkortakommanden så är ju också möjligheten stor att man inte gör om sina EGNA fel, vilket ytterligare reducerar chansen/risken att något liknande händer igen. Sen tycker jag att väl iofs att Dustin, eller alla, som har lyckats bygga något från grunden till att vara ett företag med välförtjänt gott rykte (även om du aldrig hittar något företag som aldrig gör fel) förtjänar respekt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Seriös pajkastning i den här tråden. *hämtar vaniljsås* :-)
Extremt klantigt av Dustin, faktiskt. Och lustigt att ingen märkt felet snabbat, så nu har de till och med hunnit skicka ut produkten. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
|
Jag håller absolut med Adestro att det är Dustin som har gjort fel. Bundlar man saker så ska det passa. Det ska inte kunden behöva kolla upp. Jag gillar själv att köpa paket just av den anledningen att jag är lat och inte orkar kolla upp vad som passar.
Det är någon på Dustin som har begått ett misstag när han/hon satte ihop erbjudandet. Svårare än så är det inte. Om Dustin är bra eller inte kommer att utvisa sig beroende på hur de hanterar misstaget från och med nu. Adestro - Kontrollera dina känslor när du talar med supporten. Ser jag till mitt eget företag så får trevliga kunder betydligt bättre service än otrevliga kunder. Förklara hur det ligger till. Fråga sedan hur de tänker lösa det hela och på vilket vis de avser att kompensera dig. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
|
Du borde ha fått en adapter till din kamera som
gör att du kan läsa MicroSD. Eftersom Olympus är så efterblivna att de kör med sitt egna hemliga xD-format med max 2 GB stora minneskort är de tvugna att skicka med en adapter så man kan köra MicroSD. Annars skulle alla ÅF avrått folk att köpa Olympus och sälja Canon istället. Så antingen rotar du lite mer nogrant i din låda efter en vit liten adapter, eller så ringer du Dustin. Deras nyare kameror har denna adapter. 1030 SW är lite äldre men jag tror de körde adapter även på den. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|