FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Det var inte mycket jobb för mig men det är klart, jobbigt är det att behöva hålla på, jag bestred när det gick till kronofogden och fick skriftligen inkomma med min sida av saken när tingsrätten tog tag i det. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag har haft exakt samma problem med WK för några veckor sedan, de ville ha betalt för förnyelse av ett antal domäner, varpå jag meddelade dem att jag endast ville förnya ett par av de domänerna, varpå jag får svaret rörande bindningstiden, blir irriterad och påpekar detta för dem och får ett korkat svar tillbaka.
Jag kan ju säga att det var sista gången jag lägger något hos dem. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Har det hänt något på sistonde?
För WK har väl haft ganska gott renomé tidigare? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Frågan är ju om det ens är juridiskt hållbart att avtala om "luft"tjänster. Enl. Greenio.se (användaren ovan) är så inte fallet och då är det bestridan som gäller hädanefter. Det är ju lite lustigt att man kan vara så instängda och "icke-kundvänliga" som Webbamatörerna. De kanske har missförstått detta, att det är bra att ha nöjda kunder.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Men det är verkligen inte speciellt kundvänligt och jag tror och hoppas att det är något man förlorar på i längden att försöka låsa sina kunder till sig på olika sätt. Att jag kom undan så självklart berodde på att Azalea inte såg det orimliga i att driva in betalning på en tjänst de inte utfört. :P Men gör Webbkonsulterna samma sak så borde ju utgången bli den samma. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Lite OT men det rör ändå WK. För några år sedan gjorde jag en deal med dem om reklam på en av mina sajter mot webbutrymme hos dem. Det funkade bra till en dag då de plötsligt stängt mer mitt konto utan att meddela, då var det över ett halvår kvar som vi avtalat om. Försökte nå dem via mail utan framgång och tog till slut ner reklamen utan tjafs.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Skulle de se det på något annat sätt får de väl slösa tid med att driva det vidare. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Också en liten notis om WK: jag reggade nr1.se via dem och betalade med kort, men efter 24 timmar (utan försök till reggning) så tog nån den via binero
![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|