FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Kan inte säga så mycket mer än att det ser ut och vara ett bra jobb allting.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Snygg design, väldigt fin och passande, bra jobbat med den =)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Designen var trevlig.
Skulle det möjligen gå att komma till bilden som visas i bildspelet om man klickar på den? Språkligt fanns det en del att anmärka på, en hel del särskrivningar (bland annat i titeln). Och sen har jag aldrig riktigt förstått varför man säger "tattoo" om en tatuering (om man nu inte pratar med folk på engelska). |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Medlem
|
hjorten: Jo, de är ett temporärt bildspel som kommer att bli lite bättre utformat snart.
Ang särskrivningar. Ja, skall ta och gå igenom och se om jag hittar nåt. Ang de i titeln Tattoo Community så är de ingen särskrivning eftersom de är engelska. Ang varför man säger tattoo vet ja inte, vi anpassar oss bara..heh ne, men vi skriver annars tatueringar överallt på sidan, de är bara just i Tattoo community som vi har tattoo.. vet inte annars va man skall ha, Tatuerings mötesplats låter lite lamt. Tack för input! mvh Stefan |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Tatueringscommunity tycker låter myclet bättre, speciellt eftersom sidan är svensk så tycker jag inte att "tattoo" passar in.
Hur pass modererad kommer kommentarerna om studiorna i Sverige att vara? Det känns som det kan bli en hel del skitsnack där. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Medlem
|
@hjorten:
jo, de är klart. de finns alltid risk för de, Men vi kommer ha ett gäng på 20 admins som skall se till så allt går rätt till.. vi har ju kört siten nu några år, och måste säga att de är extremt sällan som de är massa skitsnack som är sånt man måste tabort. Jag trodde personligen de skulle vara mycket mer. peppar peppar.. Jag är rätt för en öppen dialog, man skulle kunna lösa de med att studios skall godkänna först osv. men som sagt, ja är inte så mycket för det. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag tycker tattoo community låter bättre än Tatueringscommunity.. De är iaf min åsikt..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ser bra ut, jag hade dock kört på "Gaddad-loggan" som finns på http://www.inkmedia.se/
Edit: Sen undrar jag vad annonslösning l33t innebär ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tattoo community tycker även jag låter bättre, dessutom hjälper det ju till i sökmotoroptimeringsarbetet mot just ordet tattoo.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Medlem
|
oskarg: Fan va ja garva när ja såg de! och priset var snyggt oxå =)
de var en test vi glömt tabort..Skall fixa de ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|