FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Om han inte är myndig nog att få ett tillfredställande straff kan man ju alltid anlita folk som kan straffa honom ordentligt. Ryssar är tydligen rätt bra på att slå sönder knäskålar....(det finns en gnutta ironi i detta, men bara en gnutta)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
19921112-XXXX han måste det vara. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Han spelar även basket i Lund dit Rokkan länkade, där på sidan står det Anjus Parsay P92 i några listor. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
|||
Nykomling
|
Här var det tyst, blev det någon anmälan?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag hoppas det blev en rättsak av det. Föregivande av allmän ställning är tillsammans med Övergrepp i rättssak typ det värsta man kan göra för att skada demokratin.
OT: Vad mycket udda folk som har börjat hitta till WN. Beror det mån tro på mediernas "avslöjanden" om hemsidors intjäningsförmåga med blondinbella och alla andra bloggtjejer? Det borde ju innebära att fler personer som är sugna på snabba cash hittar hit och en del av dem lär ju vara riktiga spån. Min helt underbyggda teori grundar sig också i att jag tycker vi får mer och mer nybörjarfrågor om hur man ska placera annonserna för att bli miljonär, hur man hittar en "partner" som kan koda allt åt en osv. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Självklart gjorde jag en anmälan men TYVÄRR så lades utredningen ner alt. togs aldrig upp kommer inte ihåg vilket just nu. Frågan är HUR man ska få till en utredning, många har kontaktat mig och berättat om personen i fråga och det är verkligen inte bara jag som blivit drabbad av sånt här.
Jag antar att det är pengar som behövs för att få till en utredning alt. fler som anmäler? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Gemensam anmäla kan ju vara ett alternativ om ni råkat ut för likartade brott. En sådan har givetvis mer tyngd än en enskild händelse. Ett annat alternativ är ju att använda er av IPRED (jag är inte jätteinläst på lagen så jag kan mycket väl ha fel) där man kan väcka civilrättslig talan och begära ut ip-adresser. Också här är det ju lämpligt att gå ihop och anlita en advokat istället för flera.
Själv tyckte jag förslaget om att storma in på närmaste polisstation och fråga vem som skickat anmälan lät spännande men jag är tveksam till att det funkar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Jag gav dem mitt pnr. och dem sökte, och mycket riktigt hittade dem inget. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
|||
Flitig postare
|
WeaZear: När jag anmälde Anjus så frågade jag polisen om dem kunde kolla om jag verkligen blivit anmäld och det kunde dem, Ja, MEN dem kunde inte berätta det även om det handlar om mig. Så tack för tipset men det verkar inte gå.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||
|
||||
Medlem
|
||||
![]() |