FAQ |
Kalender |
![]() |
#71 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Så jag har förstått det också.
Var i kontakt med en som jobbar på Media Markt i Kalmar. Har man t ex en vän som bor i Kalmar kan denne besöka MM, betala halva summan (1495:-) för att lägga undan ett PS3 till en. Sedan kan man själv sticka dit, betala resten av beloppet och få konsollen i handen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Ja, verkar bara vara Kalmar. Funderar nästan lite ändå om man ska dra iväg till MM (i Göteborg) och fråga lite försiktigt, "ni säljer ju PS3 för 2990 i Kalmar, kan ni inte matcha det här?".
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Deras lager finns ju dessutom där, om man skall tro dem ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
som jag sa tidigare, någon som har koll på "normala" marginaler i branchen kan ju få säga mot mig när jag säger att detta är minst sagt orimligt om de inte har en stark utomstående finansiär (eller att nuvarande ägaren lyckats bli rik senaste året) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Ja i detta fallet så finns det allt för många varningssignaler och att någon skulle våga att betala in i förskott till en relativt okänd butik låter för mig aningen märkligt.
![]() |
![]() |
#78 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Det verkar som att PZ har skickat ivæg folk som køpt en hel del PS3 från MM redan innan, sedan sænkt priserna otroligt mycket. Sedan går dom tillbaka och får pengarna tillbaka før prisgarantin. PZ gør i detta fall ingen førlust utan væxer bara som føretag. Det ær MM som får ta smællen det ær dærfør dom nu i kalmar har sænkt till 2990 før att slippa det hær.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|