FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Medlem
|
Det är väl bara att Totalrecorda?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Vad är nyheten? Är någon förvånad att någon lyckas knäcka ett kopieringskydd?
Och sedan vad spelar det för roll? Om folk vill ha musik så är det ju bara ladda ner det idag på under 5min alla fall. Handlar ju bara för att bevisa att det går, inte att det skulle varit något större problem i verkligheten. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
|
Citat:
Med spotsave känns det mer okej, och risken att åka dit är minimal, eftersom ingen ens kan se att du har programmet installerat. Det är också ett problem för mig som använder och gillar Spotify. Om rättighetsinnehavarna inte gillar Spotify så kommer deas musik att försvinna, och jag kan inte längre lyssna på den musiken. Jag vill ha musik, men jag pallar inte hålla på att ladda ner en massa. Varför skulle jag ens vilja det? Ingen fildelningstjänst kommer ens i närheten av den snabbhet och smidighet som Spotify har. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Vad det spelar för roll? Men snälla....
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
|
Citat:
Inget vettigt nyhetsvärde alls i det stora hela, samma krig i grunden. Samma självmodsbombare samma övriga saker som det alltid bråkats om. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag ser det precis som när man var 12 och väntade på veckans hits för att trycka ner record knappen snabbt som fan och spela in en bra låt, på kassetband då. Ingen vidare kvalité och onödigt med tid och det blir aldrig bra.
Detta är inget nytt problem utan har alltid funnits. Det går utanför spotify och får väl lösas av andra än att spotify ska behöva massa addons för att kryptera o skit. Försämrar bara kvalitén till slut och gör programmet segt. Ni som inte provat spotify än, skicka pm med din e-postadress så lägger jag en invite. Du kommer att älska det. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
Som himla synd att någon/några knopar ihop ett "program" som förstör för Spotify. Antar att det är samma "gäng" som tycker att det är ok att piratkopiera, jag menar det finns ju inget alternativ, eller finns det?
Precis, sluta klaga på att det inte finns något alternativ till piratkopieringen (av musik) och använd Spotify på rätt sätt, utan att förstöra. Så kanske Spotify kommer klara sig och få möjlighet att lägga till mer och mer musik. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
patrikweb: Vad har nyhetsvärde enligt dig då?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
|
Citat:
Inte att något kopieringskydd är knäckt, det visste ju vi att det skulle hända. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|