FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
najk: får se hur vi gör med formuläret, det ska förbättras
![]() Finns några småbuggar som ska rättas till asap! Fredrik.an, najk: går att logga ut nu ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Underbar sida! Blev medlem fort, och fick mitt namn som användarnamn, de är alltid trevligt!
En fråga bara, hur krypteras lösenorden? Med en design, sen så att man kan ändra sina inställningar + lösenord vore en höjdare, då blir sidan skit bra! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Stötte på en till bugg nu med mitt konto; när jag sparade 6 stycken domäner på en gång så bearbetade den...
Sparar - i din portfölj... - sparad, hämtar information. Information om - hämtad. Sparar i din portfölj... Så blev den hängades så.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Får man önska en funktion till? Du visar XXX antal inlänkar, men vart får du dem ifrån? kan man få klicka på antalet och se vilka det är, eller iallafall hamna på sidan du summerar från..
Saknar även möjlighet att sortera listan efter kolumn som "Upphör". du kanske snällt kan markera de som upphör inom närmsta X antal dagar med en färg? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Oj! Tack för all feedback, uppskattas!
Mini_G: Tack! Lösenorden saltas, peppras och MD5-krypteras ![]() najk: verkar vara lite strul med alla ajax-requests, ska se över det! Inlänkarna kommer från Yahoo API. Det kommer komma funktion för att indikera när en domän går ut och när det är dags att betala årsavg, alt. markera dessa domäner med en annan färg som du säger! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Det tar väldigt lång tid för mig att lägga till en domän. har väntat i 5 minuter nu.
EDIT: Annars en väldigt bra tjänst som jag starkt överväger att börja använda. EDIT 2: "Om du vill lägga till flera domäner kan du separera dem med mellanslag eller kommatecken." Jag tycker det vore bättre att separera med ett radbyte. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Tror inte att texten på den undersidan är riktigt uppdaterad, det funkar fint med mellanslag, komma eller radbrytning ![]() Tack för feedback ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Ah, nu funkade de fin fint, fan va fränt!
Som sagt, inställningar och design, and I´ll love it <3 En fråga, som tidigare har ställts, hur får du reda på hur många inlänkar de finns? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() Inlänkarna hämtar jag från Yahoo API |
|||