FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Allvarligt, tyckte ni att lasikresor är snyggare än perfektsyn?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Ja definitivt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag kan förstå att ni inte ser det på samma sätt som jag eftersom jag själv skrivit all text, men här är några exempel:
Menyn, de har en version av menyn som vi hade tidigare. I vanliga fall när man skapar en ny sajt så lägger man upp menyn som man själv vill ha den. De har samma upplägg som vi har på följande sidor, men där de filat lite på texten och bytt plats på styckena: Boka resa Vem kan opereras Vad är lasik (vi hade exakt detta upplägg innan vi lade upp en undermeny och kallade den Behandlingar) Ögonläkarna Referenser Frågor och svar (Hur många andra företag skriver om en pengarna-tillbaka-garanti på sina sajter?) Resan Prissidorna (deras pakettexter är nästan identiskt lika våra) Resevillkor Lite för många saker som är alldeles för lika för att inte vara kopior. Jag som skrivit all text och själv gjort all jobb med sajten såg direkt vilka stycken som kopierats och sedan ändrats. Förstår dock att inte alla ser det. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Vill låta bli att skriva detta i tråden, men kan inte , men jag känner en som gjorde en sån där lasik operation på perfektsyn.se och den var bra! Rekommenderar lasik operationer där ifrån, annars så er jag inte jätte mkt likheter mellan dessa 2 sajter.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Om en konkurrent apar efter dig i allt du gör så har du inte så mycket att oroa dig över. Det är värre att ha konkurrenter som är uppfinningsrika och aktiva. Är deras texter bara omskrivningar av dina texter så kan du alltid glädja dig åt att du har lata och lama konkurrenter. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
lol ? Du verkar ha fått en PERFEKT-syn "dags att boka in en behandling hos er" B)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag säger som alla andra, det är otroligt olikt. Eller otroligt var väl kanske att ta i men det finns inga likheter som liknar plagiat. Det jag inte kan bedöma är då texterna som verkar vara omskrivna från dina till viss del. Då finns det inte mycket att göra... Det är precis som om man ska säga att http://www.binero.se/ har plagierat https://www.loopia.se/ jag ser likheter men många sidor i den branschen ser ut så.. Så mycket plagiat tycker jag det är i ert fall också...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Håller med alla andra, kan inte se något plagiat alls. Jag såg fram emot en totalt rippad sida
![]() Det är som att göra en sida om en musikgrupp och hävda att biografin man skrivit själv har plagierats av någon annan men skrivits om en aning. Jag menar, det som har hänt har ju hänt och kan inte skrivas på så många sätt. Samma sak med information om ögonbehandlingar. Det är först när du kan kopiera en valfri mening eller stycke på din sajt, göra en Googlesökning på det och få ett exakt sökresultat som du med viss säkerhet kan påstå att det är plagiat. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|