FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ser superbra ut! Personligen diggar jag inte slogans på engelska när sidan riktar sig mot svenskar, ingen annan som reagerar på det?
Många fasligt snygga förslag. Detaljerade är dom, blir inte det svårt/dyrt att trycka? :unsure: |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Var finns shopen? Jag hittar ingen länk till den.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Jag gissar på: http://whyfriday.se/ ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Nykomling
|
Japp, verkligen en kul idé. Har skickat vidare länken till alla mina T-Shirt galna kompisar så får vi se vad de säger. Jag personligen skulle vilja se märket direkt på t-shirten och inte bara se bilden. Men det kanske bara är jag som inte är tillräckligt fantasifull
![]() Kul med kommentarer också, ja en genomtänkt site helt enkelt. Lycka till! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag skulle vilja ha en pil på var sida om bilden så man kan komma till nästa/förra designen genom att klicka på dem. Kanske att man skulle komma till nästa bild om man klickar på själva designen? Som det är nu så måste iaf jag scrolla ner för att se designen och sen scrolla upp igen för att komma till nästa..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
Japp det ser bra ut.
Börjar dock bli trött på leetabs oseriösa marknadsföring! Sluta skicka ut mail på allt ni gör. Registrerade mig en gång på bestofgefle och sedan dess får man mail om ni gör. Det senaste kom nyss: Citat:
Detta är inget annat än SPAM. Ni skickar ingen information om varför jag får mailet, och inte heller hur jag får er att sluta skicka mail till mig. / David |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Roligt initiativ och snygg design, som jag dock drog referenser till direkt, DesignByHumans. Så designens upplägg kan/borde (kanske) förändras lite för att inte bara kännas som en "hej kolla vad de gör borta i staterna, vi gör samma sak".
Men som sagt, bra ändå! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ja råkade ut för samma:/
Citat: