FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Bara av ren nyfikenhet, varför kräver de att du öppnar ett nytt konto och vad är det som stoppar dig från att göra om domänen till Unix?
Känns som att vi behöver svar på dessa frågor för att förstå. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag har skrivet ett flertal gånger att jag varken vill göra konto, subdomäner eller domäner till unix. Jag har även skrivet att jag inte tänker installera något via det konto jag har på Loopia.
Lik förbannad tjatar ni om att jag ska göra om konto, subdomäner och domäner till unix. Lik förbannad fortsätter ni även tjata om att jag ska installera typ wordpress på kontot. Inte nog med det så verkar det störa er att folk öppnar mer konton på Loopia. Räkna med att INTE får svar mer av mig för jag tänker inte ge mer svar nu. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Du kör ju helt fel taktik ifall du vill ha hjälp. Anledningen till att Wordpress rekomenderas är att det är det som bäst uppfyller dina krav. När du sedan skyller på att du har ett Windows-konto så får du förslag på hur du kan lösa detta utan att de påverkar dina övriga sidor.
Det har inte varit något tjat! Bloggsida.se kan du kika in. De använder sig av Wordpress, är gratis och har för mig att Akismet finns med där från start. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
wordpress med akismet och en plugin før att få færg och fontstorlek i blogg-inlæggs-editorn. ær precis vad du behøver, googla lite så finner du det.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Du vill alltså inte göra om några inställningar för konto, subdomän eller domäner. Du vill heller inte installera något. Du vill alltså ingenting, du vill bara klaga.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Är det nån som har tipset Kedi om wordpress i den här tråden? Det är ett mycket kompetent system med bra spam-hantering. Kräver dock ett Unix-konto på Loopia har jag hört.
Obs: jag har inte läst hela tråden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Alternativt kan du beställa ytterligare databaser (men det kostar ju en slant har jag för mig) Men då var ju spamskyddet ett problem tydligen.. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|