FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Men herregud, han ställde en fråga om VART man kan registrera .se domäner via Paypal, kan ni hålla er till topic eller? Måste man alltid bli ifrågasatt bara för att man ställer en vanlig fråga???
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tja, hittade Avello.se efter en snabb sökning, de tar 249 SEK inkl. moms.
Edit: ...och då var ju NameISP billigare, 175 SEK inkl. moms. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
|
Citat:
Det blir ju ändå 220 kr att lägga på glögg menar jag ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Jag kan tänka att merparten av användarna här har ett paypal-konto, så varför inte registrera via det? Sen att man inte vill stödja det, då behöver man väl inte ge rådet om vart man kan registrera .SE domäner isåfall. Det behövs ingen jury här! Ditt argument är ju helt galet. Då kan man ju börja ifrågasätta alla frågor här och vända det till att "jag vill inte stödja blabla". Så med andra ord, om någon vill köpa via postfaktura, så kan inte pengarna vara skattefria då eller? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Nykomling
|
KW Wasabi förstår exakt vad jag menar, hehe. Nä men då är det bara hos NameISP man kan köpa .se domän genom Paypal.
Anonymus, jag är också trött på "alla hobbydetektiver här". Hoppas man kan få svar direkt nästa gång och inte någon "utredning". Tack för alla era svar, om ni vet var man kan köpa .se domäner genom paypal under 100kr så säg till här =). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
|
Citat:
Andra klassens internetaffärer. Har man företag så kan det rent av vara olönsamt att inte bokföra annonsintäkter från utlandet. Och köper man domäner för oskattade intäkter som privatperson så är det väl inte hela världen. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|