FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Medlem
|
Det är enklare att hitta amerikanska / europeiska webbhotell som har automatisk kontostart vid betalning. Det finns säkerligen också flera svenska webbhotell som gör detta, men det är få som annonserar om det då det tenderar att dra till sig folk som vill starta konton med falska uppgifter och använda för spam-utskick och liknande.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Det står att du är igång inom några minuter och då utan att betala : )
http://www.binero.se/webbhotell |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Kanon. Tack. Jag får bara bestämma mig ....
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
|
Bara fråga något webbhotell som är vaken? Finns säkert några vettiga vakna.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Prova med Cheapvps.co.uk, skicka iväg ett mail till dom så har du förmodligen en vps igång på några minuter!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Om du bara ska ha en mailadress så skicka ett pm och du har en address på nån random domän av mina inom ett par minuter. Eller måste du ha en egen domän?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
|
Tack. Det var snällt, men jag vill flytta över en del adresser tillfälligt. Skall nog ta ett konto direkt. Kan bara inte bestämma mig ...
![]() (Verkar som servern gick ner igen efter att jag kört upp den igen idag med nya diskar. Dessutom har jag en ny stående för konfiguration hemma. Så tänkte bara ha ett konto somjag kan uttnyttja nu och i framtiden för akuta fall.) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Flitig postare
|
testa som sagt med några testkonton på ett antal webbhotell, får du inte svar tillräckligt fort så :-)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Medlem
|
De flesta webbhotell som har "WHMCompleteSolution" har automatisk aktivering av konton när du betalar med paypal eller likande betalning. man brukar få konto uppgifter inom några minuter. Har dock bara testat detta på servrar utanför Sverige.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|