FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
förnamn efternamn
titel växel telefon fax direktnummer mobil hemsida företagsnamn besöksadress postnummer ort |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
|
Kod:
---------------------- MVH För & Efternamn Cell: +46 (0) xxx xx xx xx Home: +46 (0) xxx xxx xxx Mail: [email protected] ---------- ---------- ---------- ---------- ---------- ---------- NOTICE The contents of this e-mail are confidential to the person it was addressed, and may also be privileged. If you are not the addressee of this e-mail you may not copy, forward, disclose or otherwise use it or any part of it in any form. ---------- ---------- ---------- ---------- ---------- ---------- |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
|
--------------------------------------------
Håkan Persson XXXXXXXX AB Phone +46 60 61XXXXX Mobile +46 73 026XXXX Web www......se -------------------------------------------- Please consider the environment and don't print this e-mail unless you really need to. ------------- Ska enligt policyn ha följande brasklapp, men den har jag (och flera andra) ignorerat, för den är som ett helt mail i sig ![]() Känslig data får vi inte heller hantera i mail så den är rätt onödig. Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag har ingen signatur, varken på jobbet eller hemma. Fler än mig?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Nykomling
|
Har heller ingen speciell signatur utan brukar skriva lite vad som passar men oftast standard som:
MVH Förnamn Efternamn |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Har ingen speciell utan jag brukar som många andra här inne lägga till "Med vänliga hälsningar Andreas Johansson".
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Dock i HTML, företagsnamnet i fetstil, adressen & telefonnumrena i mindre fontstorlek
Med vänlig hälsning / Best Regards Förnamn Efternamn Företagsnamn AB Box 123, 123 45 Stockholm Telephone +46(0)8 Fax +46(0)8 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hälsningar
David |
|||