FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ingvar Kamprad har säkert hamnat där :blink:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Kul med en svensk version men tror tyvärr den kommer hålla ganska mycket lägre klass än den ursprungliga...
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Medlem
|
Hehe skall bli kul att se i "Janteland"
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Jag tror inte att det finns så många affärsänglar eller kapitalister i Sverige som vill synas och få uppmärksamhet genom att visa upp sig på TV. De flesta agerar enligt Wallenberg-mottot "Att verka och inte synas". Det ska bli intressant och se vilka som ska synas där. Jag kan nästan garantera att Johan Staël von Holstein är en av kapitalisterna där. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
fast jag tycker alla ni som säger "det kommer inte funka i sverige" eller "det blir aldrig lika bra" visar upp just vad jantelagen handlar om...
jag tror att Bert Karlsson blir en av investerarna....Niklas Zennström ? Torsten Jansson... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Varflr gör ingen i Sverige en dokusåpa på nätet? Varför inte samla all kunskap här och bilda en grupp och starta en tjänst tillsammans? Jag tror att om man har en idé till en lite annorlunda dokusåpa, bygger en tjänst som sänder detta live 24/dygn så kommer det vara ett vinnande koncept som kan ge bra inkomster till alla inblandade. Jag är gärna med i denna grupp om det är fler som är sugna och har både kunskap, hårdvara, pengar att köra igång.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
|
Citat:
En annan sak är att det verkligen vore kul om någon från wn dök upp, då på Dragons Den var någon med en idé om en matvideo webbsida, lik iFood.tv Dock var det ingen drake som nappade tror jag iom, att iFood.tv är så stor. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
|
Ja, de som har idéer som går att patentera kommer ju inte vara där ... så där faller det bort en del intressanta koncept!
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|