FAQ |
Kalender |
![]() |
#41 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() Sen till alla som skriver: skojigt att ni uppskattar den lilla tjänsten. Ska se om man kan utveckla den vidare nästa vecka. Själv gillar jag enkelheten men kryddar gärna med några extra funktioner. Idéer och tankar mottages tacksamt, antingen i tråden eller per PM. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Exempelvis (från dn.se) brittiska.se => brittisk.se patrullerar.se => patrullera.se popcornen.se => popcorn.se Jag tror du hajar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag kom på en funktion till.
Crawla webbplatsen, x länkar djupt från startsidan. Sätt upp statistik på hur vanliga ord är och gör en ranking på detta. Hur den sen används eller om den är till nytta för användaren blir en annan femma. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Några tips till er som söker:
- Kolla på era favorit bloggar eller bransch-bloggar. Där hittar man många bra namn. - Kolla in engelska branchtidningar på nätet. - Kolla mot sajter som tar upp mode, music, radio och TV. Många intressanta förslag. Nu tar jag helg, ska iväg och fiska. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |||
|
||||
VIP
|
Mkt bra verktyg. Registrerade 6 domäner igår tack vare den
![]() Ett förslag på utveckling: Fler TLD'er, såsom .nu och .dk.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
var tvungen å regga gamebase.se=) men börjar få slut på sidor att söka blir ju mest upprepning, så en funktion som filtrerar bort ord som man sökt på redan skulle vara bra=)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
|
|||
Medlem
|
Kul grej! Kom faktiskt väl tillhands första dagen på jobbet efter 4v semester, åter till verkligheten
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Nu är den uppdaterad och tar .eu-domäner samt man kan välja max-tecken.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag ser gärna .com/net/org också.
![]() Hurra för en superb tjänst. |