FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Sådär nu har jag ändrat utseendet lite bakgrunden samt headern men det är allt för idag nu är det ut å festa, ska göra mycket mer imorgon men gärna lite fräscha synpunkter=)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Flitig postare
|
yaik!
ta bort bakgrunden, den gör att man inte kan koncentrera sig på sidan eftersom den är så "störig", välj hellre en enfärgad bakgrund i nån ljus nyans. Headern såg bättre ut nu, om man bortser från loggan som ser ut som nåt man slängt ihop på 1 min. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Gaah! Ser nästan värre ut nu.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Kolla på några sidor som säljer liknande produkter som du gör.
Exempel: http://www.wenhaircare.com/ Färgscheman som överenstämmer med produkten du säljer ska du nog sträva efter. Här finns en hel del färgscheman: http://www.colorsontheweb.com/colorschemes.asp Flytta upp varukorken från botten av sidan. Lägg den t.ex. direkt under headern. Har aldrig förstått varför folk vill gömma e-shop'pens viktigaste komponent. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Sådär nu är jag nästan nöjd med designen tycker den blev bättre iaf. Sen får ni ha era åsikter men tack för hjälpen, iallafall vissa av er som kom med konstruktiv kritik=) å ni andra ni var roliga ni med
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jo, det är definitivt ett steg i rätt riktning. Som nästa åtgärd hade jag bytt ut fonten och använt nåt Sans-serif-teckensnitt istället.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
vad bra=) ok i c.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Här kommer mina åsikter om din sida:
1. Ändra meny fonten till en bättre 2. Gör om informera & köp bilderna 3. Gör om den blåa bg till en mer tilltalande 4. Gör den bredare 5. kanske skall göra varannan produkt ruta ljusgrå 6. Skippa scrollern 7. Gör en botten del istället för att kapa av den så här nu känns det som du våldtar hemsidan grovt, gör om det mesta, får inget seriöst intryck av den |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
2. Blir kvar som dom är. 3. Blåa bg`n är underbar=) 4. Blir inte bra bredare har testat. 5. ska se in i det. 6. Scrollern? blir ju scroller när webläsaren är mindre än sidan. 7. Håller på=) Tack |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|