FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Pegan om du får svar kanske du kan efterfråga en adress / eller åtminstone ett kontaktnummer jag betvivlar att dom lämnar ut denna info, men man kan ju hoppas. Ett hemnummer vore såklart bäst...
Skriv inte gärna känslig info i tråden, såsom nummer, namn osv. men skriv gärna ett PM! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Flitig postare
|
hmmm det är ju juli trots allt :-)
Någon av oss har kanske semester iaf |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag har hans information redan men på hitta.se har han ingen fast telefon registrerad utan endast 2 olika mobilnummer inget svar på någon...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jack (Oderland) ja visst, så tänkte jag med, men han har inte gått att nå sen han försvann offline 25:e maj, jag hoppas naturligtvis att allting är bra och att han ligger på en strand nånstans med en stor paraplydrink i handen, men att han inte får upp sin server som han har enhel del kunder på gör mig lite mer fundersam över vad som händer, eftersom han brukar vara väldigt duktig med detta.
Pegan, jo jag hittade samma, inget svar. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Nykomling
|
Från savvis.net 'Unfortunately we have not been able to find any record of Dennis being a customer of ours. So I am unable to help you with request. It is possible this was a customer of ours and if that is the case I would need to point you to our legal department for further assistance.'
hoppsan så det kan gå.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
är du säker på att det var där han var kund? han hade väl en svensk server här nånstans med? nu när namnet är sagt kan jag väl ge ut ns1.picgoblin.com som var en av mina nameservers på den burken jag låg på. (den som är nere nu) låg du på samma pegan? jag har också kontaktat dom som driver screengoblin.com, Denis var med och drev det vet jag.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Flitig postare
|
whois på den domänen kanske är en ledtråd?
http://who.godaddy.com/WhoIsVerify.aspx?do...prog_id=godaddy |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Mmm har testat det numret man får fram där redan, testade det på lunchen idag..
Bra tips dock! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Ja, fast adressen är inte riktigt rätt. Finns en med hans namn som bedriver hosting bland annat och telefonnumret hos bolagsverket är ett mobilnummer...
![]() |
Svara |
|
|