FAQ |
Kalender |
![]() |
#41 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har en gammal Fujitsu Amilo D1840W. 5 minuters batteritid med spritt nytt batteri, nån som klår det?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |||
|
||||
Administratör
|
Den jag använder just nu är Ibm (Lenovo) Thinkpad T60. Väldigt bra dator.
Batteritid på 4-5 timmar, orginal. Men jag har även en r52, en r50e och en r50. Diggar Thinkpads rätt mycket. 2-3 timmar på de ovanstående, förutom r50e som jag har använt bra flitigt. Den är nere på 50minuter nu.
![]() |
![]() |
#43 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag har en asus nånting, max ett år på nacken, amd turion, 17", vista, ca 2.5h batteritid, 1024 i ram, seg som fan.
![]() Blir säkert bättre med lite mer ram, men den är helt klart inte snabb. Det optimala vore att sätta in 1024 extra i minne och lägga in xp - med den konfen så skulle jag tro att den är högst värd att rekommendera för dem som vill ha stor skärm, och som inte ska spela på maskinen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Macbook pro, whatellse?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
|
|||
Flitig postare
|
DELL Latitude D520
~1½ timmar, rätt utslitet batteri |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Acer Travelmate 5510
~2.30 min batteritid... Funkar rätt bra.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Lenovo thinkpad x300
~3 h |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
acer ferrari 3400, 3 år gammal, batteri laddar inte fullt längre, 25 min med wlan på
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Zepto Nexus A15
4 GB (2x2GB) DDR2 PC6400 800MHZ 250GB 7200rpm SATA Hårddisk WXGA 1280x800 + GeForce 9600M GT 512mb DDR3 Intel C2D P9500 – 2,53Ghz, 1066Mhz FSB, 6MB Cache – 25Watts 9 Cell Nox/Nexus black Blu-ray/DVD-RW SATA Fiint ;D |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
HP Compaq 6715B
AMD Turion 64 X2 2 GB RAM allders för lite minne för Vista , som behöver minst 4 GB RAM för att fungera. OS : Vista Biz Blåtand Wlan 250 GB Hdd Klara 1200 x 1600 pixel Batteritid : 3 Timmar enligt spec. Har HP resebatteri.. Nackdelar : Den stänger av sin själv och har börjat ge blåskärm, så börja mer och mer stärka min uppfattning om att AMD skall man inte ha i bärbara datorer. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|