FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Kontakta gärna mig så kan vi komma fram till en bra och modern lösning.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Medlem
|
menar du: gå in på en sida, högerklicka - visa källa och ta koden?
det går inte för php, asp kod och andra programmeringsspråk som körs på servern visas inte i webbläsaren utan det som visas är bara allt som skrivs ut på sidan. Det är också mycket fel att sno någon annans kod + enormt riskfyllt för man ser vem som kodat vad oftast. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej igen, eftersom jag påbörjade ämnet så måste jag påpeka att jag har noll koll inom php och liknande, men en massa idee´r. Så jag måste ställa en fråga, en kille skrev att en viss ung kvinna som gjorde sidor hade lika många säkerhetshål i koden som en ost.
* Hur kan jag som köper en färdig sida kolla att den är säker? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() Nej skämt-å-sido. Trygghetsnarkoman: Det bästa du kan göra är att söka runt på t ex detta forumet efter Open Source-communities (alltså de som är fria att ladda ner), eller googla efter det och läsa användares kommentarer. Då bör du få ganska bra koll på vad som är värt att ladda ner och inte. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Nykomling
|
Men ta t.ex lookgood.se
Det är väl det enklaste man kan åstadkomma för pengar? eller har jag helt fel? Det är en blogg med forum och värdet borde vara runt några tusenlappar om jag inte är helt ute och cyklar. Jag betalade en kille för att göra en sida men fick bara en blogg som jag själv kunde gjort från en mall på one.com. Sidan jag efterlyser ska vara som garaget.org, och lite som KingsClub för scaniaåkarna. Och den är inte helt gratis antar jag att bygga. Är det skillnad i pris mellan vbulletin och phpBB? //Trygghetsnarkoman |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#30 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Lookgood ser ut som en sBlogg, dvs något som är gratis och kan laddas ned. Open Source. Förstår inte vad du menar och denna tråd känns som en av månadens värsta här på WN.
Är det inte krav på att medlemmar ska ha iaf en hemsida för att få posta på WN? Syftar till: Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|