FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Fortfarande inget från Google trots upprepade försök till kontakt, ingen förändring. Mitt AdSense tickar på (fortfarande inloggad på en session), mina AdWordsannonser visas men jag kan inte logga in på en ny session på Google Accounts...
Om det verkligen är så att kontot deaktiverats av någon okänd anledning så är det anmärkningsvärt att de låter mina AdWordsannonser ligga kvar, och att de låter AdSensekontot ticka på...får man ens göra så enligt svensk lag? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Angående PIN koden så tog det också jättelång tid innan jag fick den, säkert 1 månad.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Min kod skulle varit skickad i februari....fick aldrig någon. Jag beställde en ny och har nu väntat snart 3 veckor.
Jag har inga problem med att vänta, om det inte vore för att det endast visas ideella annonser och de hotar att ta alla tidigare inkomster. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Men ni som inte kommer in på olika delar av Google men på andra, kan det inte vara att dom har spärrat vissa IP adresser för t.ex. Adsense ?
Men annars tycker jag det är helt sjukt att dom kan göra så. (Jag har inga problem med att danielos får sitt Adsensekonto avstängt, det är ju ett affärsbeslut, går inte resultaträkningen ihop så är det klart man avslutar samarbetet, där kan man också tänka mig att storleken talar emot honom, för han har ju så många användare, han är ju störst i....det innebär att man har ett bra underlag att göra en analys av avslut o.dyl. från just hans besökare, och kanske visar det att dom inte genererar tillräckligt många avslut för att det ska vara intressant att annonsera där...) men, att dom stänger av mailkonton, samtidigt som dom pushar för att man ska ha all sin mail hos dom, helst också massa dokument på Google Docs, det är ju helt sjukt. Jag hade tänkt rekommendera en "kund" att lägga sin mail hos gmail, som en slags fullösning, han har en 3-4GB som jag har flyttat mellan olika datorer nu när han har uppgraderat, men knappast va...där undrar man ju hur dom tänker, och det är hyfsat irriterande att inte kunna komma i kontakt med dom...det är nästan så man önskar att dom stängt mitt konto, jag är SÅ bra på att jaga och hitta någon som svär sig fri från allt ansvar som jag kan skälla på....eller hur J.... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
Är det någon här som blivit avstängd från Adsense och som också i samband med detta förlorat sitt gmail-konto?
Självklart skriver Google att de har rätt att göra vad de vill med ditt konto, men jag vill veta om någon av er som blivit avstängda från Adsense förlorade ert gmail konto? Det verkar ju finnas en massa personer som blivit avstängda, kan någon av er antingen bekräfta eller dementera om man förlorar tillgången till sin mail samtidigt. Eller är det bara själva Adsense kontot som spärras? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag blev avstängd från AdSense utan anledningen precis när jag tjänat ihop ett par tusenlappar, otroligt tråkigt. Mitt Analytics konto under samma inloggning funkar fortfarande.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
micmac, jo, Adsense verkar bruka göra så, mig stängde dom av innan utbetalning och blåste mig på runt 15 000.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|