FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Eller att det är roliga att svara på forum en att göra det genom helpdesk/servicedesk systemen
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Guest
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
|
Citat:
Måste kännas tungt för Infracom och TBA att många dessutom sade upp sina konton för att de var missnöjda med JX. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
|
Citat:
I ticketsystemet blev svaret 3,5 timme På WN ~2,5 Ser inte att det skulle vara något revolutionerande. Att mailet inte nådde dig kan ha flera orsaker, finns däremot andra ärenden där det kommit följdfrågor så måste varit en fnurra på tråden. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
|
Citat:
Nu har jag inte rätt att tala om detaljer rakt av men kan säga att båda dealarna var prestationsberoende, d.v.s. baserade sig på antalet kunder som verkligen stannade, inte grisen i säcken. Så jag var såklart angelägen att det skulle funka bättre efteråt de tagit över, gäller både Infracom och TBA. Något mastodont-avhopp har det inte varit från någon av parterna. Ska väl också tilläggas att jag inte svarar i egenskap av JX nu, utan som f.d. ägare, så fråga mig inte om aktuella prylar för jag kan inte svara. Infomail är på gång hörde jag tidigare endera i helgen eller början på veckan. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Däremot såg jag nu detta i min mailservers logg: 2008-06-05 10:30 (2 minuter efter att jag skickat mitt första mail): 83.140.162.241 RECEIVED: EHLO mailout.jx.se 83.140.162.241 SENT: 250-hmailserver[nl]250-SIZE 15000000[nl]250 AUTH LOGIN 83.140.162.241 RECEIVED: MAIL FROM:<none@localhost> 83.140.162.241 SENT: 550 The address is not valid. 83.140.162.241 RECEIVED: RSET 83.140.162.241 SENT: 250 OK 83.140.162.241 RECEIVED: QUIT 83.140.162.241 SENT: 221 goodbye Är eran mailserver fel-konfigurerad? Jag tvivlar på att det är min eftersom jag kan ta emot mail ifrån alla andra. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
|
Ingen aning, men jag vet att "the others" läser i tråden så det kommer kontrolleras
![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|