FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Woho back online. Satt bokstavligen bara framför datorn och väntade under hela nedtiden :S
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Har också bredbandsbolaget och det har hoppat upp och ner flera gånger idag. Fick besked om att de hade problem med strömmen.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
|
Citat:
Skit samma om en hel stad som Göteborg dör, dom sparar ju några kronor på inte ha reservkraft. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
patrikweb: Är det något du vet, att BBB inte har redunans eller spekulerar du bara?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
|
Citat:
Om folk visste hur det ser ut på olika siter/noder så skulle folk bli rädda. Mer tur att saker fungerar. Och senast var det Borås hela B2/Telenor dog pga strömproblem. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
patrikweb: Men om hela Göteborg (jag utgår från att du menar staden) så är det ju knappast något som är BBBs fel. Om strömmen till min lägenhet och hela mitt kvarter bryts så springer inte jag omkring och skriker "OMFG! Mina t0rrentz!" utan då är jag nog mer intresserad av att få tillbaka ström för trevnad och det arbetet man gör i hushållet?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
|
Var mer en av deras noder som fick strömproblem som gjorde att allt dog, inte att hela staden blev utan el.
Allt handlar att om att dom ska spara lite pengar överallt, i stort sätt alla avbrott beror på vårdlöshet från leverantör som valt att spara några tusenlappar lite var stans. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Medlem
|
Alla mina sajter hos Oderland är nere, får MySQL-fel på dem *argh*...
Edit: ...och nu funkar dem igen! |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|