FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
VIP
|
Mycket bra.
Själv är jag väldigt spänd på vad Yahoo och Indextools kan leverera tillsammans. Blir det gratis måntro? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Skall du lämna Getupdated Maccke ?
http://www.relevansanalys.se/om-markus-jalmerot/ |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Nu fick jag meddelande idag om att det upphör från och med v26, vilket gör att jag förmodligen inte kommer ha råd att liggar kvar på Kiaindex. Jag förstod ju också att Instadias erbjudande inte skulle vara för evigt, men varför finns det ingen som erbjuder en liknande tjänst (endast data till KIAindex) för en rimlig fast månadsavgift (med avtal på ett år t.ex.). 10 000 kr om året för att få data mätt till KIAindex kan jag lätt gå med på. 100 000 kr, vilket inte alls är en orimlig prislapp för en site i den storleken jag har är ju bara löjligt dyrt. Jag kommer aldrig betala de pengarna iallafall. KIAindex är "kul" och säkert väldigt nyttigt att ligga på, men så bra är det inte att jag vill lägga 100 000kr på det per år iallafall Mvh |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
chrizz:
Inte nog med att mätanalysföretagen inte har den tjänsten, dom verkar dessutom vara oförstående varför man frågar efter en sådan tjänst och tycker nästan att det är kunden som är dum som inte förstår varför man ska betala höga 6-siffriga belopp för deras siffror. Jag kanske föresten är dum som tycker att detaljerad intern statistik säger mer än grovhuggen externt uppmätt statistik... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Läser man vad de sa i senaste numret av IW så framstår de som än mer snurriga. Eller så blev de så pass rädda av sis-index att de direkt ändrade riktning?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
och efter att ha läst det du uppdaterat på din blogg så avtar inte nyfikenheten http://www.relevansanalys.se/ 20 månader på Getupdated är över. Efter att Marcus Westberg, Anton, Ronny Dunberg och många andra lämnat Getupdated av olika anledningar så är det nu nästan bara Luar Buso, Thommy Ottinger och Alexander Antonov kvar från ursprungsgänget. Eller är du enligt ök förhindrad att svara då du slutat ? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Det står väldigt klart och tydligt på hans sajt att han slutat på GetUpdated. Sedan två månader tillbaka åtminstone, om jag inte minns fel. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Visst men läser du mellan raderna så förstår du kanske varför jag frågar, och nada svar sen mitt första fråga och då pratar vi om en som har samlat på sig bra med inlägg så jag tror att vi kan kalkylera att han har sett frågan.
Företaget som han slutade på är ju kollegor i branschen för oss och jag ämnar då inte att missa att fråga om det är något på g där vilket den uppdaterade texten på hans sida lite antyder. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|