FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Har du den inställningen kommer du inte långt. Ja sidan är tänkt att rikta sig till svenska besökare. Men nu vet jag hur det ligger till, det är iallafall tråkigt att det finns affiliateprogram på affiliator, double och sen får man enligt lag inte ha annonserna uppe ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Affiliator och Double tjänar ju pengar på det oavsett så det är ju inte så konstigt att de tillåter spelbolag oavsett svensk lag.
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
|
Citat:
Ge upp! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det var ett enkelt råd som, tro det eller ej, inte bygger på några insikter om ditt projekt vilket mycket väl kan lyckas om det är det rätta. Det är, tro det eller ej, många som sparkar sig blodiga med ett lönlöst projekt (oavsett om det rör sig om webben eller ej) redan i ett tidigt skede utan att ens ha sett över marknaden eller granskat sin idé. Det finns en förklaring till att så många restauranger kursat trots att de haft duglig mat att servera.
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
|
Citat:
Men jag vet vad jag sysslar med ![]() Jag är väl insatt i resturangbranschen skulle du kunna skicka exempel på resturanger som har gått i konkurs och som har haft god mat? - Samt vilka orter de har varit på. Tycker vi ska gå back to topic. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Ok, så pokerreklam på webben är olagligt, men inte i TV? Någon som vet varför? Jag har lust att strypa den där ##"#¤%¤ Everest Poker-gubben
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Flitig postare
|
jovisst, men likväl är den riktad mot Sverige? Precis som en webbserver kan stå i England men rikta sig mot Sverige...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
|
Citat:
|