FAQ |
Kalender |
![]() |
#131 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Om jag kommer med följande exempel: Du hittar en bil som det redan finns en köpare på. Bilen säljes väldigt billigt och du ser möjligheten i att investera. Du bjuder 1000 kr högre och lägger till meningen "att du slår till direkt". Efter 2 månader har du sålt bilen och gjort en vinst på låt säga 40 000 kr. Är detta oseriöst eftersom det fanns en intressent som inte var snabb nog? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Inget fel med snapback, men att blåsa spekulanter som snapback.se gör är fördjävligt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | ||
|
|||
|
Då auktionerna inte visar offentligt bud från andra och är mer eller mindre anonyma så är frågan mer eller mindre vilka som kanske fick betala mer för sina snappade domäner än de hade behövt ... tyvärr har detta fått mig att inte bjuda speciellt mycket på deras auktioner.
Ehhh ... jag tror på karma ... om det finns något lurt här så straffar det sig tids nog ... Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Terabyte, vad jag vet så har Apaydo som ligger bakom telefix nyligen sålts av posse. Så inga kopplingar där heller.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | ||
|
|||
|
Citat:
Jag tro folk som håller på fulhandel av domäner kommer skjuta själv i foten. Och om det är Page ranken man vill åt, det kan vara rimligt. Med tanke på hur mycket geggamoja nätet fulls med , där folk slänger upp massor med hemsidor bara för förmedla trafik. Det kräver att t.e.x google bli ett vassare instrument och hitta rätt information. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag tycker också Conyys inställning är konstig, merparten av snapade domäner måste ju ändå vara domäner som förfallit pga förlorat intresse från den tidigare innehavaren...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
I dagens slit och släng samhälle ska man inte köpa begagnat. Köp nytt !
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|