FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag är absolut med dig på att det självklart inte ska till regleringar i större utsträckning, jag beklagade mig inte ens över företeelsen som sådan, men tycker bara man ska kalla saker vid dess rätta namn, sen att dom skjuter in sig på sina mål med hagel snarare än finkalibriga vapen ändrar ju inte sakfrågan, dom har ju uppenbarligen inte registrerat domänen för ett spec. ändamål/tjänst (och det är då jag tycker det blir löjligt när man säger som i Braun fallet)
Det är ungefär som att man skulle handla med aktier men säga: nej, jag gör det inte för att tjäna pengar och utnyttja den makten det ger mig i bolaget. Men som sagt, jag har inga problem med dom ekonomiska principerna bakom, men ogillar hycklande.... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Om nån vill gräva lite i vilka som ligger bakom name navigation kan man ju ringa tingsrätten..
Målets dnr är T 3586-07 (enhet 7). Telefon till enheten: 08-561 660 70 .. Vem vet, det kanske nämns fler namn än Görans i protokollen (om det nu finns några)... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Sen att det skulle ställas krav på verksamhet och innehåll...mysigt....1984 all over again... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Fast webdoc är så trevlig så jag hoppas att det blev bra.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|