FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Dom är riktigt duktiga dom där kineserna. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Medlem
|
Problemet med kinesiska grejer är främst att de västerländska företagen beställer billigt skit. Då får dom också billigt skit. Som Stefan säger så finns det kvalitetsgrejer där också.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
jag kör roomba fr irobot och är mkt nöjd. det finns även en "roomba scheduler" med den får man nog importera själv från usa.
alla roomba har trappsensor och avgränsingarna gör man med ir. de kanske inte är lika intelligenta som elux, men funkar bra och kostar en bråkdel. jag vill fö ha scooba från irobot som både dammsuger och skurar, men det är samma som m scheduler, man måste ta in den själv. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Hur klarar den hörn?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
här ser du en bild: http://www.irobot.com/sp.cfm?pageid=122 hörnen är dock lite problem, det kan ibland bli lite kvar där. roboten gör inte att man aldrig behöver dammsuga, man behöver bara göra det väldigt sällan. (vore jag fortfarande ungkarl skulle det nog vara aldrig i mitt fall) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Hur pass fungerar de där i praktiken då? Behöver man inte dammsuga manuellt alls?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Jag har två hundar, så rent blirt det aldrig hemma. Men vill man ha så rent som möjlig så är det Trilobite som gäller hittills. Gillar min Roomba's kantborste men låter jag min Roomba städa flera timmar så kan Trilobite'en fylla sin behållare på 5 minuter efter. Finns andra som testat med samma åsikt.
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Lite OT, men detta är nog det läskigaste jag sett inom robotväg. Tänk själva att bli jagad av en sån här fast om några år, usch
![]() Klipp |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Tänk på att trappor är farliga för små barn oxå .... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Nästan fyra år av att städa Thomas skit så hade jag också haft självmordstankar.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|