FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag avstår tillsvidare, jag vill iallafal se vad ni kan erbjuda för något, minus eller rättaresakt ett stort minus är att du/ni inte har en sida heller, vad vet man då vad man får, lycka till iallafall.
//Fredrik J |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
![]() ![]() Vi är lägre än Glocalnet, don't push it... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Nykomling
|
Du har PM
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
har ett par microsidor jag skulle behöva hjälp med och som skulle bli bra referenser!
Men eftersom det inte verkar finnas något klart ännu så vänder vi på steken! Skicka MIG ett PM när ni har något att visa upp och när/om ni är redo för fler "gratis-uppdrag" |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() Man ska inte köpa grisen i säcken, men när priset är 0 kr så finns det inte så mycket att köpslå om. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Gustav.... trots att det är "Gratis" så kan man förlora...kanske inte pengar men ren tid!
De trycker ju knappast på en knapp o sen ploppar en sida ut ur en maskin! En spec måste skrivas, material fixas/sammanställas, skickas in, sen kommer det säkert frågor, man ska bolla lite förslag fram o tillbaka, finjusteringar Pang!...där har det plötsligt passerat en arbetsdag...tid som jag inte har just för stunden! Blir resultatet halvdant har man "loosat" bigtime för då måste jobbet göras om av någon annan vid tillfälle. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Medlem
|
clonix: Ibland får man ta risker... Jag har varit i kontakt med Simonee och jag hoppas att jag får min hemsida gjord. Då lovar jag att skicka iväg ett PM till dig med URL.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Vad jag tyckte var lite konstigt var mest att du ville att Simonee skulle kontakta dig när referenser väl fanns. Om referenserna är så pass bra att de duger så finns det ju ingen anledning för den nystartade webbyrån att acceptera fler gratisuppdrag... Simonee tar förmodligen inte på sig gratisuppdrag därför att han är snäll, utan därför att den nystartade webbyrån behöver träning och referenser. Ditt resonemang var det inget fel på. Jag tyckte bara att ditt förslag var lite själviskt och märkligt. Märkligt på så sätt att jag inte förstår varför någon skulle vilja acceptera det. Men det är inte mycket att bråka om, så vi försöker att inte göra en höna av en fjäder nu. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Gustav.... jag förstår oxo hur du menar!
![]() Orsaken till att jag ville simonee skulle skicka PM... om/när dom hade referenser och om dom ville utföra mer gratisuppdrag är att då kan jag "stänga detta case" dvs slipper hålla koll på utvecklingen i denna tråd och/eller ha det i tankarna... ![]() Dyker det upp ett PM sen så är det inga problem för mig att sätta dom i jobb. Hör jag inget utan de ar de fått tillräckligt med referenser osv. Ja då kan jag ju inte annat än lyckönska simonee med den nya verksamheten =) Eftersom jag drivit en lite större webbyrå så är väl ett gott råd på vägen till dig simonee att redan från start se till att ha ett vettigt "system" för hantering av kunders material, (CD-skivor, bilder, skisser, brev, mail, fax, loginuppgifter till webhotell mm.) Det blir mycket snabbt väldigt mycket information som behöver hanteras. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|