FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Håll oss gärna informerade
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Medlem
|
Instämmer med Stefan.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag har också blivit inbjuden att testa nu.
Det verkar lite omständigt till en början, men det tror jag ger sig. Har dock problem med att AdSense tar över istället för mina nätverksannonser. Jag har läst mig till att det beror på prioriteringen på mina nätverksannonser, men hittar inte var jag ändrar det. Är det någon som har provat lite mer, och kan hjälpa mig? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag har inte tagit mig tid att kika på det alls ännu. OpenX rullar på så bra just nu.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag hittade nu att man kunde stänga av AdSense för varje annonsenhet.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Får det inte fungera mer än att den visar AdSense-annonser. Stänger jag av AdSense så visas ingenting... Jobbigt gränssnitt.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Det jag har upptäckt är att när du lägger in en ny plats eller en ny annons, så aktiveras den som standard "imorgon". Du måste gå in och ändra datumet för att den ska aktiveras direkt. Det verkar också vara så att det datum du anger räknas från lunch (12:00).
När du ändrar detta är det som sagt på två ställen du måste ändra. Sen är det viss fördröjning innan annonserna börjar rulla. Jag håller med om att gränssnittet är jobbigt, men jag tror att det är bra när man kommer igång med det. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jaha, det var det som spökade. Standard-datumet är inställt en dag efter man lägger till annonsen (om man inte ändrar det direkt dvs).
Fungerar nu även om det tog ett litet tag att lista ut vad som var vad. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Google skriver idag på sin AdSense blogg att de gör tjänsten AdManager tillgänglig för alla och att en inbjudan med andra ord inte längre är ett krav.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hur nöjda är ni som bytt?
|