FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Intressant, visst finns det både bra och dåliga sidor med att detta hände.
Sedan att dem ha haft tillgång till det i "flera år"..borde man kanske ta med en nypa salt(?) Faktiskt lite svårt och tro på den biten men vem vet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
citat från aftonbladet där dem skriver om polisens mail som blivit hackad. (Kanske lite offtopic... men ändå)
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Även aftonbladet skrev om det.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Jag förstår helt enkelt inte hur man kan tycka att det är okej att övervakas i allt större skala när man inte är misstänkt för något brott. Säg att allt du gör övervakas, vad händer om någon av teknikerna som har tillgång till materialet beslutar sig för att sälja information om exempelvis ditt företags kommande satsningar till konkurrenterna? Eller varför inte läcka en övervakningsfilm från ditt sovrum till aftonbladet eller bara lägga upp den på youtube för att jävlas? Osv osv. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Någon som har koll på vad syftet är med alla dessa hack som denna grupp gjort? När det handlade om aftonbladet så var det lite klarare (men fortfarande fel) vart dem ville komma... men nu verkar det vara ren jävulskap... vilket irriterar mig..
Någon som har koll? Eller ska jag kanske läsa nogrannare... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag lever i min egen lilla värd, vad gör dataföreningen?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Ser fram emot den dagen så allas mail och hemsidor kan få vara ifred. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
För 10 år sen när jag var í kontakt med dfs sist så ansvarade de iallafall för ECDL-certifiering i sverige
ECDL |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|