FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Supermoderator
|
700? På One? Då kunde du ju valt ett "riktigt" webbhotell i stället... Kanske var det med domännamnet?
Nå, spam är ett gissel i stort sett var du än hamnar. Det hänger liksom med din domän, så det hjälper ju itne att byta webbhotell, såvida man inte får tag på någon som har ett himmelskt spamfilter som verkligen tar bort mer än 96-97 % av spammen utan att slå till mot legitim mail...
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Men men, det ordnar sig. Pengar löser sig alltid, på något sätt. Bara surt att "ge bort" 700 kr i dansj*vlarna... Men dom ska allt få... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Medlem
|
Har haft ett konto där, mest för enkel mailhantering,
gick utmärkt bra att flytta därifrån, inget krångel med domänen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Googlade kolla här vad jag råka hitta på första försöket: Länken |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Norman: Detta skulle även appliceras för Sheraton Hotels. De överbokar alltid sina hotell
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Medlem
|
när jag avslutade mitt konto hos one.com/b-one så pekade jag om domänen först mha. att ställa om namnservrarna, sedan var det bara att säga upp kontot
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Sen är konton kvar tills det går ut. Så jag sitter här och sköter emails för en sida som jag sa upp för ett halvår sen :P |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
|
||||
Medlem
|
Aha, på så vis. Men om jag använder mig av ångerrätten så avslutas kontot direkt, och då hinner jag inte peka om, för då måste jag ju även flytta domänen, och One.com ger inte ut Auth-koden förrens kontot är avslutat. Those bastards...
Men annars får jag väl gör som så att jag struntar i ångerrätten, förlorar 700 riksdaler, pekar om domänen och flyttar den till mitt nya webbhotell, säger upp kontot och har tillgång till allt i 7 dagar innan det tas bort. Så går det väl till? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
|
||||
Medlem
|
Du har väl tillgång till kontont tills det går ut?
Har du betalt för ett år har du det i ett år, inte 7 dagar efter uppsägelse... |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|