FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
De verkar lite "hemliga". Inte ens ett telefonnummer på http://www.lacore.se/kontakt. Bara en box-address. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Vad jag vet så erbjuder PRQ 10mbit inom sverige men det står inte att det är garanterad 10Mbit. Enda som står att det är garanterad är 128kbps internationellt alternativt 300GB internationellt.
Nån från PRQ får gärna klargöra vad som gäller. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det är ju inte lätt att garantera 10 Mbit/s för mindre pengar än det i normalfallet kostar att köpa in hälften av den bandbredden och samtidigt få täckning för hall, el och övriga kostnader...
![]() |
![]() |
#37 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Bara den överblivna bandbredden gör att man kan ge kunder burst på 100mbit utan problem, men minst 10mbit garanterad. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
Det funkar kanon och servicen är den bästa jag har varit med om. Rekommenderas varmt! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |||
|
||||
Medlem
|
Har haft min server hos Proinet i någon månad nu. Servern är up running, men trots telefonsamtal mail och ett flertal mail har jag fortfarande inte fått ett utolovat avtal (kanske blir fart nu?!). Har fått en ny kontaktperson nu när Kjette gått till Binero, men trots detta känns hela org. ganska vimsigt. Förhoppningsvis blir det bättre i framtiden.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|