FAQ |
Kalender |
![]() |
#41 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Att ni i detta läge låtsas vara kund för att i nästa skede söka personal för Getupdated som ju äger Mediaanalys är ju helt otroligt lågt. Vet inte vad resten av WN tycker men är inte detta snart "Lägre än Glocalnet" ? http://www.webmasternetwork.se/index.php?s...=0&#entry224076 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Jag gjorde ett inlägg för att fråga om det var orsaken, men mitt inlägg ogillades av Moderator och togs bort ![]() Men gårdagens energi jag lade på att rätta Macckes otaliga faktafel om GU får räcka för ett tag - annars kan ju folk få för sig att jag har något emot GU.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |||
|
||||
|
Citat:
så att jag kunde sova bättre |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Att jag sedan har en annan erfarenhet av sättet MA jobbar utöver GU är borde väl ändå inte tolkas som självreklamation? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |||
|
||||
|
Citat:
Betyder det reklamation av egen individ? eller har du själv reklamerat MA´s arbete? Utveckla gärna! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |||
|
||||
|
Citat:
- och tycker att det är okej att skriva det på WN ? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||||
|
|||||
Medlem
|
Citat:
![]() Det jag menar är "egen reklam" - att det inte finns någon avsikt att "prata bra om GU" utan jag skriver endast från min egna erfarenhet utöver GU. Frågor om MAs metoder och tekniker får du ta med dom. Du når dem på: 0480-780814 |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |||
|
||||
|
Citat:
![]() |
|||