FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Grrrr, har det inte gått lite för långt nu? Var och varannan dag är våra servrar onåbara, likaså proinet.se egen sajt. Har ni långvariga problem så skicka ut ett mail till kunderna, man blir mindre frustrerad och ifrågasättande då.
|
|||
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Medlem
|
Direkt när en sida krånglar som nu..ska det skickas ut ett informations mail som talar om vad som hänt när de räknar vara igång. Dessutom skulle det vara bra om de kunde svara på mail....
|
|||
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Är det bara jag som blir grymt oroad av det huvet skrev!? Senast de blev hackade så var ju sidorna nere i 3 dagar.
Jag försvarar egentligen inte Proinet. Jag håller till 100 % med er alla att informationen ständigt är genomgående usel vid dessa krascher. Att som Proinet säger att man ska ringa för att få information är oförsvarbart och oprofessionellt. Staffanos: Jag kanske egentligen bara talar för mig själv som svor mig själv blå senast de kraschade men sen inte gjorde nåt åt saken ändå. Resonerar som att om jag väljer den billigaste lösningen så kommer det finnas nackdelar, jag har sett nackdelarna men valt att inte göra nåt åt det. Tror ett par här är i samma situation. Kan det kanske vara rättvisare att se det som ett köpa en begagnad bil på Blocket. Även om ägaren säger att den funkar bra, servicepapprena är ok så startar den inte vissa vinterdagar...eller ska jag helt enkelt lägga ned billiknelserna? ![]() Den här gången kommer jag själv i alla fall att byta hotell för mina större sidor. Innan hade jag råd med att det var si och så med pålitligheten, men inte längre. |
|||
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Medlem
|
Är det hackat igen må tro? Vem vet...
|
|||
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Medlem
|
Vad får ni för svar när ni ringer? När jag ringde senast kl 7 så skulle det vara uppe inom ett par timmar försäkrade killen som svarade.
|
|||
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
__________________
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
#28 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Fick svaret 11 när jag chattade med Kjetil kl 04 nånting.
Men hur bedömer man tidsåtgången för att åtgärda akuta fel, egentligen? Vad säger ni här som äger egna webbhotell? Det måste vara mellan nånstans mellan tummen och lilltån? |
|||
![]() |
![]() |
#29 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Visst ligger det något i det...Men med tanke på hur många som ringer dem nu för att få besked.. Skulle det säkert spara resurser om ett mail skickades ut. |
|||
![]() |
![]() |
#30 | |||
|
||||
Medlem
|
Det är säkert hackat. Skulle inte förvåna mig ett dugg faktiskt.
![]() |
|||
![]() |
Stängt ämne |
|
|