FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Var där idag och skulle handla lite grejer så jag kan sända trådlöst från PC till TV, frågade 3 st i personalen om hjälp men ingen kunde något om detta så jag valde själv. När jag ändå var där så passade jag på att köpa en fotoskrivare och en Mp3 spelare.
Kommer hem och ska börja installera: 1. Det trådlösa grejen sände men bilden var riktigt dålig och störningar vad jag än gjorde, dessutom så släcker den ner det trådlösa internet för både mig och min granne ![]() 2. Mp3 spelaren spelar 1-2 sec och stannar, man behöver trycka på play igen och om och om och om igen var 2 sek ![]() 3. Foto skrivaren verkade iaf funka tills jag skulle skriva ut från XD-kort vilket den ska läsa enligt instruktionen och spec. men nä fel på den också ![]() Nästan så man vill slänga alla dessa 3 prylar och he****e men jag ska dit imån ist och fråga va de håller på med, sälja 3 grejer och ingen fungerar? Det tråkia är att jag får vänta i någon timma innan det är min tur för återlämning för dessa kassor verkar ha mer att göra än de vanliga där man betalar. |
|||
![]() |
![]() |
|
|