FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Guest
|
Decibel: Hör gärna av dig med rapport hur det gick.
|
||
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Köp en macbook, på den kan installera XP (eller vista som jag) och det fungerar klockrent. Om du av någon anledning bestämmer dig för att priset inte är allt för viktigt kan du slå till med en svart, annars börjar priset på 7000 ca. (exkl. XP)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag skulle rekommendera en Thinkpad T2x-serien. Hade en T22 som bara drog runt 20W, med 14" och wlan. Finns på blocket för nån tusenlapp, ännu billigare på ebay.de.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Rapport hur det gick...
---------- We’re still waiting for some stock , it will arrive the first of March. Best Regards, Annabelle TETU Scandinavia Sales representative eXpansys-Nomatica SAS |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag är en stolt ägare av en EEE sen några veckor tillbaka. Köpte även min från Expansys. Hoppas du var uppmärksam på att den har brittisk/amerikansk tangentbordslayout.
Kör XP på den nu, funkar klockrent! De sakerna jag inte gillar med den är 1. Skärmupplösning i minsta laget (800x480), 2. Kasst tangentbord, både layout, och storlek I övrigt är det dock en fantastisk maskin |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Märkligt det där med väntetiderna.... Var visst någon annan på WN som beställt samtidigt som mig, men fått vänta ganska länge. Köpte min för 2 400:-, och någon dag efter höjde de priset till 3 200 för samma modell(?) Märkligt det där. Fick dock min på 2 dagar(!), blev impad med tanke på att den skickades från Frankrike
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() Betalade allt 18;e jan om jag inte minns fel. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
LG R200 gick ner från ~16.000 till ~10.000 för några månader sen, kanske är av intresse.
Sitter själv på en sådan nu och är mycket nöjd med prestandan och designen. Dock så blir den lätt varm och batteritiden ligger idag på 1-2 timmar, beorende på... öh... jag vet faktiskt inte. Något som är galet där... |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|