FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Får hålla med alla andra. Det är ett helvete att skriva in den koden. En av de värsta captchas jag stött på. En annan som är lika jobbig är digitalpoints när man ska söka.
Ibland gissar jag mig bara fram och hoppas på att det blir rätt, så att jag får en ny kod som kanske är lättare att läsa av. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Men förfrågningen måste ju styras till en server som levererar hela informationen, det borde ju vara möjligt att få reda på vilken och göra ett eget script?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Den är riktigt illa.
Gillar istället de system där man ska markera ex. en av fem bilder som innehåller en boll eller liknande. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Haha den här tråden fick mig att skratta. Trodde jag var ensam om det här, att jag var lite trög eller nåt. Men var tydligen fler som hade svårt för de där bokstäverna =)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Supermoderator
|
IIS fungerar perfekt som vanligt. Tycker också den är ganska usel även om jag inte har fullt lika svårt för att läsa den som ni verkar ha. Släktforskningserfarenhet hjälper =)
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tidigare hade man endast siffror och det var precis "lagom jobbigt". Det var kanske lite för enkelt eftersom man fick för sig att blanda in bokstäver och udda tecken?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Har också stora problem och brukar få försöka 3 ggr. IIS ...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Flitig postare
|
haha jag trodde bara det var jag, jag med
![]() |