FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej
Jag är ett företag som heter Website Factory, det drivs som en enskild firma och kundkretsen är mindre företag i hela Sverige. Företagets affärsidé är att erbjuda en professionell hemsida med snabb leverans till ett lågt pris. Kunden ska kunna beställa sin hemsida direkt på nätet och som det är nu så levereras hemsidan inom ett par dagar (förutom de skräddarsydda som tar lite längre tid). Det problem jag har nu är att det blir krånligt för mina kunder att behöva beställa webbhotell separat. Min målgrupp är dessutom ovana internet-användare och de har ingen aning om vad webbhotell är och hur hemsidor fungerar. Jag skulle helst vilja erbjuda ett färdig paket, hemsida + hosting för ett månadspris mellan 50 - 100 kr. Det ska även vara lätt att skapa ett konto och lägga upp kundens hemsida. Det bästa vore om i alla fall en del av kundens månadskostnad gick till mitt företag, så skulle jag inte behöva ha en startkostnad på 3000kr. Viktigt: Kunden ska kunna testa sin hemsida gratis ett visst antal dagar innan de bestämmer sig också. Också viktigt: En lättanvänd administration. Vill gärna pröva era olika demos! Ett plus: Om kundens hemsida kan skapas och användas på direkten efter kundens beställning. Alla hemsidor jag gör är byggda i php och kräver MySQL-databas. Något företag som känner sig intresserad av samerbete? Det går jättebra att även skicka sitt svar via mail på [email protected]. Berätta gärna lite om företaget också. Förklara gärna hur ni tänkt steg-för-steg processen vid kundens beställning. Peter Westerlund Website Factory Sweden www.websitefactory.se |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|