FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Om vi bortse från kampanjer, vilket jag inte tycker räknas till.
Visst, det handla egentligen inte om många kronor. ( I dem flesta fallen ) Men det är fortfarande en missvisande bild. Vi som arbetar inom hemsidor kanske fattar detta, men en ovetande person inom webben som kanske vill starta en personlig hemsida eller nått och råka se den hos ett webbhotell "billigast i världen på .se" t.e.x. kanske litar på detta och beställer. Finns ju trotsallt vissa som är galet dyra i domäner. Tråkigt nog så kom jag tänka på yreg's (Tror jag det va) metoder. Såg en dokumentär, där en ny företagare som blev kontaktad av dem och sålde då denna hemsida och lurade i henne att en domän kostade viss antal hundralappar som billigast. Eftersom hon inte är så insatt i webben och troligtvis litade på detta så gick hon ju på det. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Ja, det är inte bra att företag skriver att de är billigast när de inte är det och jag tycker att det är konstigt att Binero inte gjort något åt det.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Och nej, vi har inte satt någon begränsning när det gäller antalet .se domäner för 18 kr. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Eftersom wk har lägsta-pris-garanti så förmodar jag att även de ger bort gratis... [red]oj, jonathan var snabbare än mig...[/red] |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Nog för att ni inte va billigast på .se domäner.
Men ni borde väl va först på ge ut gratis .se domäner? Aldrig varit med om det innan, iallafall inte när man behöver köpa något mer. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag tycker 59 kr är tillräckligt billigt. Nu kommer 1 miljon onödiga domäner registreras. De som tjänar mest på detta är nog SEDO och massa parkeringstjänster.
Men det är klart, det handlar väl om att knyta kunder till sig. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag var nog en av de första som reggade domäner hos Binero i morse. Det fanns en nyhetsnotis om gratis .se domäner, men ingenting om att det var 1 domän / person. Gjorde några beställningar och fick julrabatt på alla.
Senare under dagen såg jag bloggposten, inlägget här på WN och att det faktiskt stod på sidan att det var 1 domän / person. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|