FAQ |
Kalender |
![]() |
#41 | |||
|
||||
Administratör
|
Dessa priser hade jag inte gissat i förväg. Undra vad man kan ha com.nu till exempelvis.
![]() |
![]() |
#42 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Men det du säger stämmer, vad ska man med en sån subdomän till när en domän idag kostar runt 50kr/år. mvh |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
|
|||
Supermoderator
|
swe.nu 1050 €
info.nu 6400€ shop.nu 6600€ store.nu 1050€ och i skrivande stund ligger malmö.nu på 7900€ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Wow - 8 500 euro landade det på för malmö.nu - måste väl vara rekord för en svenskstavad IDN-domän !?
Ruggigt intressant att se att .nu-TLDn drar till sig såna här summor dvs FULLT jämförbar med priser för .se-TLDn Bara att gratulera Nunames (och SEDO) för sina påsar pengar..och auktionsvinnarna förstås! Hoppas att det kommer fler av dessa auktioner - var intressant att följa. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
|
|||
|
Vissa priser är ju helt löjliga. Undrar om det är personer som sitter på en del pengar utan att fatta att vissa av dessa adresser är faktiskt helt ointressanta. De ser att det är en-gång-auktion-och-man-måste-slå-till-nu!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
|
|||
|
Jag tycket att premium nu-domäner har ett fint värde. Men det är väl bra att vissa på marknaden underskattar dessa så att man få dom till bättre pris
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Den som köpte store.nu för 1050€ kan få köpa male.nu av mig till kompispris
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
|
|||
Medlem
|
Det kommer snart fler auktioner, testade att söka på göteborg.nu och fick följande svar:
"Sorry, göteborg.nu is not available for registration. This name will soon be available at auction" |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() |
||