Jo jag är i Goa just nu.
I verkliga världen (inte på internet) marknadsför vi BoPunkten på 2 sätt. Dels delar vi ut reklamkort vilket vi inte har fått någon som helst negativ reaktion på. Dessutom sätter vi upp A4-papper med avrivbara lappar på.
Du får gärna PMa mig din adress så skall jag se vem det är som satt upp lappar i ditt område. Vi har flera som jobbar extra med att sätta upp lapparna, och de instruktioner jag gett är att lapparna skall upp på anslagstavlor och i alla småaffärer som har plats för lappar.
Att du har fått ett sådant svar från vår onlinekundtjänst ser jag mycket allvarligt på, jag har varit mycket tydlig om att alla klagomål, oavsett vilken del av verksamheten det gäller, noga skall följas upp och åtgärdas.
Jag skall prata både med dem som sitter i onlinekundetjänsten och dem som sätter upp lappar.
För övrigt kan jag säga att reklamkorten ger flera hundra gånger bättre respons, och lapparna är inget vi satsar på eftersom dom ofta åker ner på 2 dagar och mycket sällan genererar besökare.
Jag är och reser i Indien nu och ett halvår framöver men jag svarar både på PM här och på mail: fabian(snabel-a)bopunkten.se
Som sagt, jag ber så hemskt mycket om ursäkt för eventuell nedskräpning och all irritation detta har orsakat. Sitter det fortfarande tejp-rester på dörren kan jag skicka bort någon att ta bort det!
Citat:
Originally posted by grazzy@Nov 21 2007, 01:48
Tvärtom var det ju väldigt träffsäker rubrik eftersom fabian har gjort så mycket reklam för sin tjänst här på WN. Intressant att se ett annan sida av myntet som potentiell annonsköpare. Alla uppskattar inte heller att få massa lappar stuckna i händerna i tid och otid.
|
Måste bara förtydliga att vi aldrig fått ett enda klagomål (inklusive detta) som rör Reklamkort.se, den tjänst jag marknadsför genom banners här på WN, där vi delar ut små kort med reklam på. Detta klagomål gäller att vi från BoPunkten har satt upp lappar i ett helt annat format, detta är inte en tjänst vi har eller kommer att erbjuda någon annan.