FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Har samma problem som TS!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag har också problem med att FF crashar när man surfar på wn och det har bara varigt på wn av någon anledning som jag inte känner till. Men det är som som trådskaparen säger att det händer när man går in på trådar.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
FF kraschar hela mitt www när jag besöker Spreadshirt.se och försöker lägga till en ny produkt :P
Kan köra msn, irc, mail etc men inget via http funkar, tills jag dödar FF |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
FF kraschar för mig varje gång det kommer en ny uppdatering. Så nu har jag slutat uppdatera. :/
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Det är ofta flash som gör att Firefox antingen kraschar eller börjar tugga enorma mängder minne/cpu. Jag som stundtals missbrukar Desktop Tower Defense brukar få stänga och starta om processen flera gånger om dagen.
Dock finner jag att Mac-versionen av FF är betydligt mera buggig och ostabil än FF för PC. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Guest
|
Använder 2.0.0.9 och nu var minnesanvändningen uppe i 174 mb som nu låste sig helt att jämföras med Ie7 som använder 78 mb och snurrar på fint. Känns väldigt trist.
Man kanske kan nedgradera till en äldre version som fungerade bättre... |
||
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Eller testar du att uppgradera till Firefox 3.0 beta 1. Finns väl en del GUI saker som inte riktigt är klara än men även en hel del trevliga features.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Guest
|
Tack för tipset!
|
||
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag hade samma problem men efter jag gjorde en nyinstallation av firefox 2.0.0.11(tog bort allt och återanvände endast bookmarks) och kör nu helt utan några addons så krashar den inte längre. Flash har jag installerat.
Så det kanske beror på någon addon, vilka addons har ni ? Jag hade firebug, webdeveloper och search status. Fast kan ju vara något helt annat också. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Rekomenderas EJ! |
|||